Samsung WW11BB504AAW - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW11BB504AAW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

p***********************@l****** 07-08-2023

samsung

Geschreven voor: Samsung WW11BB504AAW

zeer mooi Wasmachine ook makeleuk te verbinden met app wast goed geen lawaai zeer zuinig en dekbeden wasen kan hij goed

Pluspunten

• wast goed
  • goed te verbinden met app
  • wast dekbeden

j*******@h********** 12-01-2023

Mooie machine , 11 kilo voor een mooie prijs !

Geschreven voor: Samsung WW11BB504AAW

Een hele mooie strakke moderne wasmachine om te zien en de zwarte deur maakt hem juist nog mooier bij de witte wasmachine. En nu met de happy deals bij BCC online besteld met een leuke korting en vanuit Samsung kreeg je bij deze machine ook nog eens €100,- retour na registratie.
Dus nu een wasmachine voor 11 kilo voor €600,- das nog eens een leuke prijs en ook nog te bedienen via de app op je telefoon, en vanuit Samsung 20 jaar garantie op de motor. Ik weet zeker dat ik met ons grote gezin, 4 kids veel wasplezier ervan zal gaan hebben !

Pluspunten

• Digitaal te bedienen dus niet tig knoppen
  • favorieten wasprogramma's op te slaan
  • Via app op je telefoon te bedienen
  • Maakt amper geluid

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken